۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۲۷۵۸۳
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري:

تکليف خود را با صنعت روشن کنيم تا شاهد تحول در اقتصاد باشيم

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: بايد تکليف خود را با صنعت روشن کرده تا شاهد تحول عميق در اقتصاد کشور باشيم.
تکليف خود را با صنعت روشن کنيم تا شاهد تحول در اقتصاد باشيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، سيد نعيم امامي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري اظهار کرد: ورود بخش خصوصي در اقتصاد کشور مي‌تواند تحول عظيمي را رقم بزند.

وي تصريح کرد: هدف از تشکيل NGOها در کشور تقويت بخش خصوصي است تا بخش‌هاي مختلف اقتصادي همگن شده و از حقوق خود دفاع کنند.

امامي گردهم آمدن فعالين معدني و پيگيري حقوق آن‌ها را از اهداف تشکيل اين هيات عنوان کرده و گفت: بايد کساني به عنوان هيات مديره انتخاب شوند که تجربه و توان کافي را داشته باشند.

وي نگاه به استان به عنوان استاني ناتوان در زمينه معدن را ناشي از دانش کم زمين‌شناسي دانست و گفت: خوشبختانه در سال گذشته رونق‌گيري بخش مسکن و ساختمان موجب رونق معادن سنگ لاشه استان شده است.

امامي به افزايش ۱۵ برابري اعتبارات تملک در بخش اکتشاف در سال ۹۴ اشاره کرده و گفت: خوشبختانه در شمال استان دو پهناي وسيع به مساحت يک هزار و ۲۰۰ متر مربع به عنوان پهنه اکتشافي پتانسيل فلزي تعريف کرده‌ايم که اميدواريم به نتيجه خوبي برسيم.

مديرکل صنعت، معدن و تجارت استان در پايان گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد مساحت استان تحت پوشش مطالعاتي است و اميدواريم به نتايج خوبي در اين مطالعات دست يابيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۲:۵۴

14 Feb 2020